Dystanse reklamowe – dlaczego się przydają?

Odpowiednia reklama to podstawa każdej formy działalności, bez względu na typ przemysłu. Zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach z pewnością natkniemy się na niezliczone tabliczki i szyldy. To właśnie one poinformują bowiem potencjalnego klienta o naszej ofercie, a także pozostałych szczegółach, takich jak godziny otwarcia. Należy jednak pamiętać, że treści tego typu wymagają od nas zastosowania odpowiednich elementów mocujących, odpornych zarówno na obciążenie, jak i warunki pogodowe. Mowa tu właśnie o dystansach reklamowych, zapewniających estetyczną i niezawodną ekspozycję naszej oferty. Oto, dlaczego naprawdę warto sięgnąć po tego typu rozwiązanie.

 

 

Zastosowanie dystansów

 

Nowoczesne dystanse reklamowe to niewielkie elementy mocujące, przypominające walce. Ich niewątpliwym atutem jest tu przede wszystkim fakt, że możemy wykorzystać je nie tylko na zewnętrznej ścianie budynku, ale również wewnątrz pomieszczeń. Ponieważ dystans umożliwia nam uzyskanie estetycznego odstępu między reklamą a ścianą, rozwiązanie to znakomicie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie konieczne jest powieszenie tablicy przy delikatnej powierzchni. Elementy mocujące tego typu odznaczają się przy tym bardzo prostym montażem, z wykorzystaniem chociażby zatrzasków. Czyni je to idealnym rozwiązaniem także i dla początkujących przedsiębiorców. Prawidłowy montaż dystansów pozwoli nam na niezawodną ekspozycję naszej oferty, niwelując przy tym ryzyko zarysowania i uszkodzenia ściany.

 

 

Rodzaje dystansów

 

Decydując się na zakup dystansów reklamowych, powinniśmy pamiętać o odpowiednim ich doborze. Renomowane, specjalistyczne sklepy oferują nam bowiem różne rodzaje tego typu elementów. W przypadku, gdy szyld ma zawisnąć na dworze, konieczne jest sprawdzenie, czy interesujący nas model odznacza się odpornością na wszelkie warunki pogodowe. Zwróćmy także uwagę na rozmiar dystansu. Na rynku dostępne są bowiem zarówno elementy mniejsze, o wymiarach 13×13 mm, jak i większe, o wymiarach 25×25 mm. Parametr ten powinien być dostosowany do wielkości wieszanej reklamy. Nie zapominajmy także o kolorze. Oprócz standardowych wariantów satynowych, możemy zdecydować się również na zakup stylowych, czarnych dystansów, tworzących estetyczne dopełnienie lub kontrast dla naszej ściany.

 

Post Author: Iza Mięciel