Długopisy reklamowe z twoim logo

Długopisy reklamowe są wciąż najpopularniejszym i bezkonkurencyjnym gadżetem marketingowym. W łatwy sposób pozwalają na zaakcentowanie i zrobienie dobrego wrażenia na spotkaniu z klientem. Upominek jakim są długopisy reklamowe z nadrukiem daje ci dużą szansę, że jego użytkownik nie zapomni o twojej ofercie, ponieważ podczas codziennej pracy będzie stale miał styczność z twoim logotypem.

Od klasycznych po designerskie długopisy

Firmy produkujące gadżety reklamowe proponują w swoich ofertach klasyczne długopisy reklamowe z nadrukiem, a także te najbardziej designerskie. To alternatywa dla wielkich i kosztownych przedsięwzięć marketingowych. To podstawowa forma do zachęcania klientów do swojej firmy. Sekretem dobrze wykonanych długopisów z logotypem firmy jest ich trwałość. Plakat, ulotka przy najbliższej okazji wyląduje w koszu na śmieci. Z kolei długopisy reklamowe pozostaną z klientem na długi czas, gdyż mają możliwość wymiany wkładu. Istnieje duża szansa, że zostaną stałym elementem wyposażenia każdego, kto na co dzień podpisuje liczne dokumenty.

długopis do biura - reklamowy
Długopis metalowy z nadrukiem i z logo

Komu przyda się taki gadżet?

Tego typu długopisy reklamowe z nadrukiem są dla każdego, w żaden sposób nie można ich uznać za coś zbędnego. W porównaniu z ulotką przyda się w szkole, w domu, w biurze. Nawet gdy zostanie odłożony na bok, to i tak ktoś po niego chętnie sięgnie. Zapisanie pilnej notatki ze spotkania czy zostawienie komuś krótkiej wiadomości umożliwia właśnie długopis. Pamiętaj, żaden klient nie wyrzuci długopisu, który dobrze działa. Zawsze pod ręką może pisać tuszem o wielu kolorach, to od twojego wyboru zależy jaki wkład będzie należało użyć.

Subtelna reklama twojej firmy

Długopisy reklamowe poza tym, że nie są zbędne, to zdecydowanie są bardziej subtelną możliwością zaprezentowania logo twojej firmy w porównaniu z dużym bilboardem czy plakatem. Nadruk najczęściej nanoszony jest metodą tampodruku, dzięki czemu logo twojej firmy umieszczone na tym gadżecie marketingowym nie ulegnie wytarciu podczas użytkowania długopisu. Dodatkowo wyposażony w gumkę na jednym z końców, umożliwi ci posługiwanie się nim przy użyciu ekranu dotykowego twojego smartfona. To nowość na rynku piśmienniczym, która w związku z rozwojem technologii staje się podstawową częścią długopisu.

Post Author: Iza Mięciel